2019 жылдың 28 желтоқсаны Қазақстан Республикасында жалпы ұлттық аза тұту күні деп жарияланды
Бостандық ауданы
әкімінің аппараты
Алматы қаласы Бостандық ауданы әкімі
аппаратының интернет-ресурсына қош келдіңіздер!
Оқиғалар ОҚИҒАЛАР

11.05.2020

Алматыдағы ХҚКО жаңа форматқа көшті: карантиннен кейін не өзгереді


Алматыда Халыққа қызмет көрсету орталықтары (ХҚКО) жаңа жұмыс форматына көшті. Олар мамыр мерекелерінен кейін ашылады деп күтілуде. Жаңашылдықтар туралы «Азаматтарға арналған үкімет» ҰК ҰА филиалының директоры Данияр Қырықбаев айтып берді.

  

- Данияр Батанұлы, елдегі төтенше жағдай аяқталғаннан кейін ХҚКО жаңа форматта жұмыс істейтін болады. Қандай өзгерістер күтілуде?

- Өзгерістер халыққа қызмет көрсету орталықтарында көрсетілетін мемлекеттік қызмет түрлеріне де, оларды ұсыну форматына да қатысты.

Біріншіден, қазір қазақстандықтар ХҚКО-да электронды форматта қол жетімді емес «қағаздық» қызметтерді ғана ала алады (мысалы, жеке куәлікті, төлқұжатты ауыстыру, зейнетақы төлемдерін тағайындау), сонымен қатар egov порталында алдын-ала ұйымдастырылған қызмет нәтижелері egov.kz.

Екіншіден, халыққа қызмет көрсету орталығына бару алдын ала1414 нөмеріне кезекке тұру арқылы немесе egov.kz сайтындағы арнайы қызмет арқылы ғана қол жетімді болады. Бұл азаматтардың халыққа қызмет көрсету орталықтарында жиналуын болдырмауға, вирусты жұқтыру қаупін азайтуға және адамдардың уақытын үнемдеуге бағытталған.

Енді электрондық үкімет қызметтері Интернет бар жерде, бірақ ХҚКО-да жоқ. ЭЦҚ ХҚКО-да емес, тек eGov.kz арқылы шығарылады.

 

- Мемлекеттік қызметтерді көрсетудің жаңа форматына көшуге дайындық жұмыстары қалай жүргізілуде?

- Мемлекеттік қызмет көрсетудің жаңа форматына көшу үшін бөлімдер қажетті кеңсе жабдықтарымен, дербес компьютерлермен, веб-камералармен, телефондармен және қажетті гарнитуралармен жабдықталған. Бөлімдерде толып кетпес үшін, қызмет көрсетушілер арасындағы қашықтықты сақтау үшін кіру топтарының алдында белгілер жасалады.

Кадрлық бейнеконференциялар арқылы HR мамандары мен тәлімгерлері бөлім мамандарын мемлекеттік қызметтерді көрсетудің жаңа форматында оқытты (нұсқаулық, анықтама қызметі және т.с.с.).

Жаңа форматтағы бөлімдердің үздіксіз жұмысын ұйымдастыру үшін қызметкерлердің ішкі ауысуы жүргізілді (мамандар да, басқару қызметкерлері де).

- Бұрын мемлекеттік қызметтердің толық спектрін ұсынған ХҚКО, енді олар қалай жұмыс істейді?

- Алатау ауданының №1 бөлімдерінің алдыңғы кеңселерінде (Нұркент шағын ауданы 5/17), Әуезов ауданы (Жандосов көшесі, 51), Бостандық ауданы (9 Алмагүл ықшам ауданы, Ходжанов көшесі 9), Наурызбай ауданы (Шугыл ықш. 222) / 5), Медеу ауданы (Марков көшесі, 44), Түрксіб ауданы (Ричард Сорге 9) және №1 мамандандырылған халыққа қызмет көрсету орталығы (Саялы мөлтек ауданы, Ақкайнар көшесі 1) байланыс орталығы үшін 169 жұмыс орны ұйымдастырылды (50) және бейне қоңыраулар (119).

Электронды мемлекеттік қызметтерді үйден шықпай-ақ ала алмайтын азаматтар үшін операторсыз 48 жұмыс орнына екі цифрлық байланыс орталығы ұйымдастырылды, онда кеңсе пайдаланушылары кеңсе жабдықтарымен (веб-камералармен және гарнитуралармен жабдықталған компьютерлер) құжаттарды басып шығаруға және порталға ақысыз қол жетімділіксіз қамтамасыз етіледі.

Бұл Алмалы ауданының №1 бөлімі ғимаратының бөлімшелері (Сүйінбай даңғылы 2, 4 блок) және Алатау ауданының № 2 алдыңғы кеңсесі. (Әйгерім шағын ауданы, Бенберина көшесі, 89) Сондай-ақ, азаматтардың ыңғайлылығы үшін қазіргі уақытта медициналық және білім беру ұйымдарында, сауда және ойын-сауық орталықтарында, екінші деңгейлі банктерде және басқа ұйымдарда электрондық үкімет порталына кіру нүктелерін орнату мәселесі пысықталуда.

Қазіргі уақытта филиал автокөлік дилерлерінде, «Нұр Отан» партиясының кеңселерінде және жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінде, екінші деңгейлі банктерде, соның ішінде Халық банкі филиалында, ZHSSB Интернет-кеңсе жабдықтарымен қамтамасыз ету мүмкіндігімен фронт-кеңселерден тыс жерде өзіне-өзі қызмет көрсету секторларын орналастыру мәселелерін пысықтады. және «Қазпочта» АҚ, сауда орталығы мен «Нұр-Сәт», «Car city» автомобиль базарларында.

- Бұл өзгерістер Алматыдағы барлық ХҚКО-ға әсер ете ме? - Иә, Алматыдағы барлық халыққа қызмет көрсету орталықтары брондау бойынша жұмыс істейді. - Қаланың автоЦОНдары қалай жұмыс істейді? - дәл осындай жаңа ережелер автоКҚО-да қолданылады.

- Жеңіл терезелер туралы айтып беріңізші. Бұл терезелер дегеніміз не және олар кімдерге арналған? - Азаматтардың үш санаты халыққа қызмет көрсету орталықтарында жеңілдетілген электрондық қызметтерді ала алады.

Бұл зейнеткерлер, көп балалы отбасылар, мүгедектер. Әр алдыңғы кеңседе олар үшін жеңілдетілген терезе жұмыс істейді. Сондай-ақ, олар халыққа қызмет көрсету орталығына баруды алдын-ала брондау керек, бірақ олар жеке сызықтан өтеді.

- Данияр Батанұлы, осы тағайындау туралы толығырақ айтып берсеңіз. - Сіз ХҚКО-ға кездесуге (тапсырыс бойынша) келуіңіз керек. Сіз 1414 нөміріне қоңырау шалыңыз, оператор сізді тіркейді және ХҚКО-ға бару керек уақытты белгілейді. Халыққа қызмет көрсету орталығына баруға уақытты брондаудың екі әдісі бар.

Біріншісі - 1414 байланыс орталығына хабарласу, қоңырау шалу тегін. Бұл опция электрондық үкімет порталын қалай пайдалануды білмейтін қарт адамдарға өте ыңғайлы. Сізге мобильді азаматтар базасында тіркелген және азаматтың ЖСН-мен байланысқан нөмірінен қоңырау шалу қажет екенін ескертемін.

Егер адам мобильді азаматтардың деректер базасында әлі тіркелмеген болса, сіз алдымен хабарласуыңыз керек.

11.05.2020